reklama

Klame Nový Čas, alebo jeho čitateľ? (doplnené)

Dáme si malý kvíz. Nájdite 5 rozdielov medzi týmito dvomi obrázkami:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (149)
Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Ak ste nadobudli pocit, že samotné fotky sú rovnaké, máte pravdu. Ide o fotku, ktorú som zverejnil na svojom SME blogu pred tromi rokmi v článku o návšteve egyptského Luxoru (tretia fotka). Vytvorila ju moja priateľka a som na nej ja a neznáma egyptská ťava, a stálo nás to nejaký ten bakšiš pre egyptského chlapca, ktorý tú ťavu „pásol“.

Dnes, dňa 14/07/2008 túto fotku uverejnil denník Nový Čas na svojej 37. strane, s textom, ktorý ste mali možnosť vidieť. Vzhľadom na fakt, že som nikdy nedal súhlas na zverejnenie fotky v Novom Čase, nevolám sa Martin Petríček (ani tá ťava sa tak nevolá), nie som z Vrbového (ani ťava nie je), a dokonca som nikdy nebol na púšti Gobi (a stavím tých spomínaných 300 SKK, že ani tá ťava), prichádzajú do úvahy podľa mňa dve alternatívy:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  1. fotku zneužilla redakcia Nového Času, žiadny Martin Petríček neexistuje, výhra je fiktívna

  2. fotku zneužil spomínaný Martin Petríček, dychtivý po tristokorunovej výhre v NČ.

V každom prípade čakám na vyjadrenie Nového Času. Pána Petríčka sa mi kontaktovať nepodarilo :-)

Doplnené o vyjadrenie redaktora z Nového Času (14/07/08):

Prišli mi dve odpovede, asi s hodinovým rozdielom, ponúkam vám obe v plnom znení (meno redaktora je v redakcii - mojej:)

1.

Dobry den! Za fotku dotycny, ktory nam ju poslal financu odmenu urcite nedostane, kym sa to nedoriesi. To, ze fotku, ktoru nam posielaju ludia na mail dovolenka@novycas.sk, nie je ich, to zial nemame ako zistit a overit. Ten p. Petricek bol normalne podpisany a prislo to aj z isteho mailu. Riesit sa to bude, no nie je to v mojej kompetencii. Ked sa vrati p. Bednaric z dovolenky, bude sa to urcite riesit. Fotiek nam chodi velke mnozstvo, tato bola naozaj originalna aj vtipna, skoda, ze ste nam ju neposlali aj Vy, mali by sme dve rovnake a to uz by nejako nesedelo. Vzniknuta situacia nas mrzi a ospravedlnujeme sa za to.

2.

Dobry den p. Styk! Boli sme podvedeni niekym, kto si privlastnil Vasu fotku. Pisal mi p. sefredaktor. Premia za fotku bude vyplatena Vam, vyhry sa posielaju az po konci augusta, po ukonceni celej sutaze. Este raz sa ospravedlnujeme
S pozdravom

Názor nech si každý vytvorí sám - v každom prípade to z môjho pohľadu nekončí, aj keď kvitujem promptnú reakciu zo strany redakcie. Na ťahu je pán Petríček :-)

Sveťo Styk

Sveťo Styk

Bloger 
  • Počet článkov:  409
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa snaží hľadať rovnováhu a mať oči otvorené... Zoznam autorových rubrík:  HudbaFotkyKnihyKoníčkyPolitikaOd spriaznených dušíPudlíkovinyPostrehySlotenskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu