reklama

Odkazovač....

Keby sa dalo dovolať bohu (Bohu?) a nechať mu odkaz, čo by tam asi tak našiel...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Hej..... kde si, keď ťa najviac potrebujem? Si vôbec...?

Si.... si tam? Chcem Ti len povedať, že.... niekedy Ťa nemám rád, niekedy... ale najčastejšie len proste dúfam, že si tam..... niekde.... potrebujem Ťa....

Pozri sa, len sa pozri, čo si stvoril!

Hej, bože, to som ja, zo Zeme.... chcem Ti poďakovať, že.... že si mi umožnil byť súčasťou tohto všetkého. Život je úžasný, ďakujem Ti!

Teší ťa to?!? Teší ťa vidieť to utrpenie? Vieš mi vôbec povedať, na čo je to dobré?? Ako sa môžeš pozerať na tie strašné veci okolo nás?? Nenávidím ťa!! Nenávidím.......

Prečo..... prečo je to tak.... ťažké.... život.... prečo si stvoril lásku, keď je tak..... zničujúca.... prečo si stvoril túžbu keď..... je tak spaľujúca..... bože, prečo.....

Ach.... ospravedlňujem sa, ja..... chcem len povedať, že mrzí všetko, čo som vykonal... ja..... naozaj..... zbohom, odpusť.....a.... ešte jedna vec. Pomôž mi prosím lietať......

Haló..... haló...... boh, počuješ ma? Haló...... kde si......

Potrebujem ťa, teraz a hneď, potrebujem...

...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Mohlo by to byť nejako tak?

Sveťo Styk

Sveťo Styk

Bloger 
  • Počet článkov:  409
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa snaží hľadať rovnováhu a mať oči otvorené... Zoznam autorových rubrík:  HudbaFotkyKnihyKoníčkyPolitikaOd spriaznených dušíPudlíkovinyPostrehySlotenskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu