reklama

Zmeny

Inak - všimli ste si, ako sa situácia z roka na rok mení?Nemyslím tým fakt, že niektorým narastie bruško, iným podrastú vlasy, kým ďalší ich zas stratia....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

...vôbec nie.

Ani politická situácia nie je to, čo mi blúdi v myšlienkách.

Dnes som dostal poštu - malú diskrétnu obálku, ktorá obsahovala PIN kód ku "kreditnej", presnejšiek pôžičkovej karte od istej nemenovanej spoločnosti, zameriavajúcej sa na splátkový predaj, ktorú som nikdy od nikoho nežiadal.

Robím s ľuďmi, preto si viem presne predstaviť cholerické reakcie niektorých z nás pri podobnom pohľade - "ja som od vás nič nechcel! neobťažujte ma podobnými blbosťami!"

Iní len mávne rukou a kartu založí niekam, kde ju najskor nájde až pri sťahovaní.

A ďalší ju možno niekedy aj použije.

Ešte neviem, do ktorej skupiny (či do druhej, alebo tretej) budem patriť ja - ale o iné mi ide.

Ide mi o zmenu - pamätáte sa ešte na situáciu spred pár rokov? Keď úvery boli drahé, nedostupné, ba priam neprístupné? A teraz? Ešte sa aj pobijú, aby ste si od nich požičali!

Spotrebné úvery, hypotekárne úvery, bezúčelové pôžičky, splátkové systémy, pôžičkové karty - to všetko útočí na človeka, ktorý častokrát neodolá a využije možnosť kúpiť si niečo, o čom z normálneho platu mohol len snívať.

Je toto cesta?

Ja osobne sa cítim blbo, keď sa takýmto spôsobom zadlžujem. Ale niekedy to príde vhod.

A kdesi som čítal (aj keď mi to je samozrejme srdečne jedno), že je to "in", že sa to tak proste robí. Na západe, lebo veď odtial prichádza všetko kúlové a in.

Zadlžujete sa aj vy?

Sveťo Styk

Sveťo Styk

Bloger 
  • Počet článkov:  409
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa snaží hľadať rovnováhu a mať oči otvorené... Zoznam autorových rubrík:  HudbaFotkyKnihyKoníčkyPolitikaOd spriaznených dušíPudlíkovinyPostrehySlotenskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu