reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sveťo Styk

Sveťo Styk

Bloger 
  • Počet článkov:  409
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa snaží hľadať rovnováhu a mať oči otvorené... Zoznam autorových rubrík:  HudbaFotkyKnihyKoníčkyPolitikaOd spriaznených dušíPudlíkovinyPostrehySlotenskoSúkromnéNezaradené

reklama

Hudba

Sneh na Spockovej brade.

Sveťo Styk

Sneh na Spockovej brade.

S americkmi Spock`s Beard som sa stretol prv krt niekedy v roku 1999, keď som si zaobstaral album Day For Night. Nebola to nhoda, už dlho som tto kapelu zhňal, naprklad bubenk Mike Portnoy ich označil za najlepiu progrochov kapelu sčastnosti, ich debut The Light je zas považovan za jeden z najlepch debutov v tomto žnri vbec.

  • 9. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 584x
  • 4
Pain Of Salvation - žeby noví králi švédskej progrockovej scény?

Sveťo Styk

Pain Of Salvation - žeby noví králi švédskej progrockovej scény?

Ďalm z albumov, ktor ma vrazne hlavne v poslednej dobe ovplyvnili, je aj vynikajci album vedskych Pain Of Salvation, nazvan jednoducho Be.

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 780x
  • 11
Transatlantic, alebo spojenectvo Európy a Ameriky trochu inak

Sveťo Styk

Transatlantic, alebo spojenectvo Európy a Ameriky trochu inak

Keď som uvažoval nad nosnmi tmami, ktorm sa chcem venovať na strnkach blog.sme.sk, jednoznačne mi vyčnievala jedna - a tou je hudba.Obklopuje ns vetkch, niekto ju vnma menej, niekto viac. Niekto m rd jednoduchiu, in zas komplikovanejiu, niekto sa na ňu pozer ako na čist komerčn produkt, in ako na umenie.Nech už je to akokoľvek, mna si tto dma, často prelietav, často nevern, v istom momente podmanila dosť vžne na to, aby ma inpirovala minimlne k tmto riadkom.Dovolte, aby som Vm postupne predstavil albumy (no, albumy, dokonca aj v dnenej dobe singlov a rchlych letnch hitov niečo tak vychdza:-)), ktor ma zsadne ovplyvnili.Ako prv si zoberiem na pakl jeden z najlepch live albumov poslednch rokov - Live In Europe, od projektu/kapely Transatlantic, v ktorej sa streli tyri mimoriadne siln progrockov veličiny z oboch strn Atlantickho oc

  • 3. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 244x
  • 7
Dream Theater v Zlíne - spomienky na miléniový koncert.

Sveťo Styk

Dream Theater v Zlíne - spomienky na miléniový koncert.

20 jla roku 2000 som mal prv krt možnosť naživo vidieť kapelu, ktor ma za poslednch 15 rokov asi najviac oslovila, inpirovala, podmanila, ... nazvite si to, ako len chcete. Dream Theater, krli progresvneho (ale nielen progresvneho) metalu (ale ani zďaleka len metalu). Nech sa pči, ponkam Vm pr svojich spomienok.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 699x
  • 25
Queen & Paul Rodgers, Praha, Sazka Arena, 16/04/2005, 20:00

Sveťo Styk

Queen & Paul Rodgers, Praha, Sazka Arena, 16/04/2005, 20:00

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 177x
  • 10
reklama
Evergrey

Sveťo Styk

Evergrey

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 891x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu